PORTAL KLIENTA IGEPA POLSKA

14.10.2019

Szanowni Klienci!

Dla podniesienia komfortu współpracy Państwa z Naszą Firmą uruchomiliśmy PORTAL KLIENTA IGEPA24.

Portal IGEPA 24 to nowoczesna platforma informatyczna, która jest nie tylko kolejnym kanałem kontaktu z Naszą Firmą, ale stanowi dla Państwa wyjątkowe udogodnienie oraz przynosi wiele wymiernych korzyści.

Portal Klienta IGEPA24 umożliwia m.in.:

- szybkie składanie zamówień on-line,

- śledzenie na bieżąco stanu rozliczeń,

- sprawdzanie cen w indywidualnym cenniku Klienta,

- dostęp do wystawionych Państwu dokumentów, z możliwością pobrania w wersji pdf,

- zdalne potwierdzanie korekt poprzez Portal,

- szybki kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Państwa Opiekunowie Handlowi skontaktują się w najbliższym czasie z Państwem, aby przekazać bliższe informacje o naszym Portalu Klienta. Jeśli wyrażą Państwo zgodę na korzystanie z niego, otrzymają Państwo e-mail aktywacyjny z linkiem do Portalu i danymi dostępowymi.

Wejście do Portalu znajduje się także na naszych stronach internetowych:

https://www.igepa.pl/nasz-serwis/portal-klienta

https://www.igepa-viscom.pl/nasz-serwis/portal-klienta

Znajdziecie tu Państwo skróconą instrukcję użytkowania oraz regulamin. Dokumenty te będą również załączone w e-mailu aktywacyjnym.

Zapraszam do korzystania z Naszego Portalu Klienta IGEPA24. Narzędzie to przyczyni się do jeszcze lepszej współpracy pomiędzy naszymi Firmami. Dzięki Państwa uwagom, narzędzie będziemy też sukcesywnie rozwijać.

Zespół Igepa Polska